nico jan van hemel
Ik help je aan meer klanten
Hoe zorg je er nu voor dat je klanten krijgt die alléén met jou en jouw bedrijf willen werken? En dat je dat ook nog voor elkaar krijgt in veel minder tijd dan de meeste ondernemers denken. Al ruim 25 jaar werk ik als communicatieadviseur. Mijn ervaring heb ik opgedaan in de publieke sector en in het bedrijfsleven. In al die jaren heb ik geleerd hoe je je kunt onderscheiden. En hoe je je online communicatie veel beter kunt laten draaien. Ik help je om het te zeggen op een manier waardoor mensen naar je luisteren.
madelon van hemel
Gedragsverandering en communicatie
Soms is gedragsverandering nodig voor succes op lange termijn. In dat geval werk ik samen met (mijn partner) Madelon van Hemel. Madelon promoveerde als gedragspsycholoog op haar onderzoek naar het onbewuste en automatische brein. Kennis die zeer relevant is bij bepaalde communicatievraagstukken. Samen bieden we je dan een aanpak die gebaseerd is op wetenschap èn getoetst is in de praktijk. En haal je het maximale uit jouw communicatie. Er zijn veel manieren om de aandacht te pakken, vast te houden en te sturen. En om mensen tot ander of nieuw gedrag te bewegen. Het dan op de juiste manier toepassen van inzichten uit de gedragspsychologie maakt een wereld van verschil.
Gestructureerd creatief
01
Met creatieve werkvormen gaan we op zoek naar de kern van jouw merk. In enkele boeiende bijeenkomsten daag ik je uit anders naar je merk te kijken.
02
Wat is jouw positie ten opzichte van je concurrenten? Welke online strategie zet jouw concurrent in? Hier gaan we op zoek naar hoe je een voorkeurspositie kunt innemen in het hoofd van mensen. Zodat jouw ideale klant voor jou kiest.
03
Kijk naar Cool Blue, Nike, Dove of die garage met Italiaanse bolides: ze weten je emotioneel te raken. Ontdek hoe jij als merkpersoonlijkheid kunt communiceren.
Een merk is meer dan een logo
Jouw merk is je belangrijkste bezit
Jouw merk is meer dan een fancy logo, huisstijl of laatste marketingtrend. Een merk is een concept en niet zichtbaar of tastbaar. Of zoals Amazon-oprichter Jeff Bezos zegt: “Een merk is wat anderen over je zeggen als je niet inde kamer bent”.